Friday, March 27, 2009

I'm Tired

Hi everyoneeee! Now, I will tell you many storiessss. So relax, enjoy, and have some biscuits maybe ;)

First of all, how's the USM-ITB? Errrrr.... always always MATH WAS THE PROBLEM!! Dari 40 soal gue cuma bisa 15 -__- tapi banyak temen gue yang bisaaa. Grgrgrrr kenapa gue ga bisaaaaaa????!! Untungnya gue bisa b.inggris sm skolastiknya. Doain aja ya smg dapet, amiiin ya Allah....

Last Tuesday I had Ujian Praktek Olahraga. We run at ABC's field, Senayan for two times and my time is 4 minutes 56 seconds. Hmm, not too bad. After run, we went to Labsky for athletic and basket. For athletic, I couldn't do back roll but my teacher said its okay. He said that back roll is bonus hahaha, thanks god! Dan untuk basket kita harus bisa masukin minimal 15 dalam 1 menit dan gue cuma bisa masukin 7 bola. Jadi gue ngulang lagi dan akhirnya bisa hehe

And then, school lately was boring. Ngerjain soal, abis itu dibahas. Abis itu ngerjain soal lagi, abis itu dibahas lagi. Yeah yeah, UAN is getting closer and I'm not ready yet. My last TO-UAN's score was not so good. Gue cuma dapet 60-an di tiap pelajaran, kecuali bahasa Inggris. Gue dapet 88 lohh! :D Oh iyaaa lupa blg kalo minggu lalu gue ada TO-US (ujian sekolah) daaaaaannn tebak apa?? GUE GA BISAAA!! Hahahahaha gue ga belajar sih memanggg wekekeke.

And and currently I play photoshop a lotttt! its because of Cassey Bunn (see at my links) In her blog, she put her photoshop action, and I downloaded it. Its really really cooooolll. Gue udh dari dulu pengen bgt ngedit tone-nya kea gituuu! Thank youu Cassey!! You're so lovelyy :)

See see, so good right the tone? The photos are taken when me and my friends went to Mcd Pondok Cabe. Okay maybe thats all. Au revoir! Anywy do you join The Earth Hour at next Saturday? I do :)




P.S: I'm over him yayayayayayyyy! Hmm no no no, harusnya I'm tryin to get over him! I'm tired with his game. I'm not as patient as Balqis. Well yes I'm broken but I'm sure I can pass this situation :)

10 comments:

Rezita Dwi Annisa said...

whos that almost-handsome-guy beside youuu?

Nisa said...

iman namanya zit. emg ganteng zit wekeke

Skylice said...

WOOOTS, ada MCD di pondok cabe?! seriously?! eh gw ganti layout jadi simple kaya kamyu hahaha check chekc nis :p

Rezita Dwi Annisa said...

oh Iman Tri itu yak? yang katanya mirip anggi tapi lebih item?

Nisa said...

IYA SAR DAN LO BR TAU? hahahaha ga gaul loooooo hahaha. iya zit yg mirip anggi hahahahau

punyatara said...

hi! I also use a little bit of Cassey's action, awesome. nice blog btw :)

Rezita Dwi Annisa said...

tapi ko kalo dari foto SANGAT GA MIRIP yaaaa!

Pulungan Indrasari said...

yak nisa, saya pada waktu itu seperti 2 kali ke mcd yg itu haha, lucu sekali ya mirip bgt kayak yg dikemang, anak2 sekolahku jadi pada sering kesana gitu heboh ada mcd di pondok cabe haha

Nisa said...

halo juga punyatara! aww thankuu :) yesss memang bagus actionnya hehe

annisa: rumah kamu dimana nis? iya bagus mcd-nya hahaha tp isinya kadang suka ada alay T_T

Pulungan Indrasari said...

aku rmhnya ga didaerah sana sih, cuma kalo pulang skolah ngelewatin terus, haha blm pernah ktmu sih cuma sbelnya kadang panas gitu